2011 версії Ford Shelby Mustang GT500 здійснює наддувом 5,4-літровий V8, який важить менше, забезпечує більшу потужність і використовує унікальний спрей-покриття процес, який усуває необхідність у чавунних корпусів в блоці циліндрів алюміній.
550-сильний Shelby GT500 також втрачає щось від попередніх моделей - це газ-ненажера податку. Ford каже, що новий Shelby GT500 буде доставити 23 милі на галон на шосе і 15 MPG в місті. Двигун потужністю 550 к.с. і 510 фунт-фут крутного моменту.
Ford випустив докладні відомості про новий Shelby GT500 в понеділок. Машина буде продаватися в купе і кабріолет форми кузова, йдучи на продаж цієї весни, оскільки частина повного 2011 Mustang лінії.
Використання алюмінію для блоків допомагає скоротити 102 фунтів від двигуна. Замість того, литий вкладиш залізний циліндр, Ford використовує процес, званий плазмовий перевели Wire Arc розпиляти тонким шаром заліза на внутрішній поверхні циліндрів. Процес, адаптований з аерокосмічної промисловості, зберігає вісім фунтів у порівнянні з традиційними алюмінієвих блоків із залізними вкладишами, Ford говорить.
Для тих, хто хоче ще краще продуктивність обробки, наявні SVT вистави пакет додає легше колеса, вище заднього моста ставлення, жорсткі пружини і унікальні високопродуктивні шини Goodyear.
Інші зміни включають електропідсилювач керма і високою інтенсивністю розряду фари як стандартне обладнання, а також факультативно скляним дахом для купе. Всі Shelby GT500s як і раніше, будуть оснащені стабільності Форд-контролю.
Дивитися відео 2011 Shelby Mustang GT500, і читати прес-реліз Форда, нижче:
AutoWeek: з 2011 Ford Shelby Mustang GT 500 Coupe
Завантажено AutoWeek. - Дивитися відео Авто
ПРЕС-РЕЛІЗ: 2011 Ford Shelby GT500 GOES ЛЕГКИЙ з алюмінієвим ДВИГУН, ПРОПОЗИЦІЇ ULTIMATE ПРИ ЗВЕРНЕННЯ
- З 550 кінських сил і 510 ft.-lb. крутний момент, Ford's Special Vehicle Team (SVT) випускає новий Shelby GT500 ® зі збільшенням 10 кінських сил, і всі нові 5,4-літровий повністю алюмінієвий двигун становить 102 кг легше, ніж у попередньому чавунний двигун Ford і використовує запатентовану плазми Технологія покриттів
- У 2011 Shelby GT500 пропонує EPA передбачалося поліпшити економію палива в міста і дороги з 2010 року, ліквідацію мит на газ ненажера
- Крім того електроенергетичної системою рульового керування (EPAS), новий факультативний SVT пластмас, розширені конвертованою жорсткість і знижена висота їзди внесок у поліпшення динаміки руху та обробки
Дірборн, штат Мічиган, 8 лютого 2010 - Ford's Special Vehicle Team (SVT) інженери беруть висока продуктивність на новий рівень з 2011 Ford Shelby GT500, в результаті чого автомобіль, який все нові алюмінієвого блоку двигуна, навіть кращою динамікою водіння й обробки, поліпшення паливної економічності і більше кінських сил, ніж будь-коли.
"Наша команда SVT продовжує просувати виконання стандартів Шелбі до ще більш високих рівнів і краще уточнення", сказав Йост Капіто, директор з глобальних автомобілів продуктивності і автоспорту розвитку бізнесу. "Всі зміни, які ми зробили відбивати бажання навіть для кращої керованості і видатну динаміку водіння - від ваги економія поліпшення балансу".
Вага заощаджень, заголовок новою технологією все нові алюмінієвий двигун
2011 Shelby GT500 живиться від усього нового алюмінієвого блоку 5,4-літрового наддувом V-8 двигун, який виробляє 550 кінських сил і 510 ft.-lb. крутний момент, що на 10 кінських сил у порівнянні зі збільшенням на 2010 рік моделі. Двигун також 102 кг легше, ніж його попередник, забезпечуючи кращу потужності до маси, підвищення економії палива, прискорення, обробки і точності рульового.
"Cutting ваги для підвищення продуктивності є традицією серед гарячих rodders", сказала Керролл Шелбі, засновник Американської Шелбі. "Це може бути не так сексуально, як додати більше кінських сил або більше гальма, але гоління фунтів від автомобіля є одним Найкращим виходом ви можете зробити".
Новий двигун використовує держава-Of-The-Art Плазмові перевели Wire Arc (PTWA) Лінійне покриттів, процес, який застосовується 150-мікронних композитне покриття, яке містить наночастинки на внутрішній поверхні отворів циліндрів двигуна, заміна чавунних лайнери звичайно використовується в блоках алюмінієвий двигун. Власників прав інтелектуальної власності Фонду освіти заслуженого винахідника "Форд-Запатентована технологія PTWA з 2009 Національний Винахідник року".
Це перше застосування Ford технології, і пропонує поліпшити загальну продуктивність і довговічність, поряд з функціональними перевагами зменшення тертя між поршневих кілець і циліндрів, поліпшення теплообміну за рахунок збільшеної площі контактної поверхні і ваги економія в розмірі 8,5 фунта в порівнянні з типовими стали рукавами алюмінієвого блоку. Механічний процес шорстким забезпечує більш високу матеріальну зчеплення для покриття розпиленням.
Процес PTWA використовує повітря і електроенергію для створення плазмового струменя 35000 градусів за Фаренгейтом, який плавиться сталевий дріт, яка подається в обертового розпилювачем. Використання повітряного розпилення, розплавлений сталевого дроту подається в спеціально обробленої поверхні алюмінієвих блоків циліндрів двигунів народила. У процесі плавлення і застосуванні металу на поверхні сталевого дроту окислюється, створюючи композитні покриття, що складаються із заліза і окису заліза.
"Форд Глобальної досліджень і перспективним розробкам дивиться на всі галузі на передові технології - і це йде від аерокосмічної галузі. Це та ж технологія, що ви знайдете на авіаційні двигуни ", сказав Глен Йоргенсен, SVT трансмісії керівник команди. "Ми винайшли покриття в якості заміни для чавуну, що забезпечує поліпшення в потужності і продуктивності і економії палива."
Новий двигун має своє коріння в знакових Ford GT. Новий 5,4-літровий двигун є розвитком двигуна GT, з поліпшенням структури блоку з використанням унікального процесу перебирання охолодженої і шість болтів заготівлі основних капсул підшипників. Цей новий передовий двигун буде перевищувати Ford GT виконанні своїх традиційних технологій нагнітача.
"Ford GT зміцнив себе як одне із самих бажаних суперкарів у світі. Удосконалювати двигун від цього суперкара і зробити його доступним у Мустанг це вражає ", сказав Керрі Baldori, SVT глобальної продуктивності транспортних засобів головного інженера функціональним. "Алюмінієвого блоку двигуна є надійною і достатньо сильні, щоб виробляти показників діяльності і довговічність наших клієнтів попит".
Підвищена потужність і підвищення паливної економічності
2011 Shelby GT500 Поєднує в собі міць і економія палива в один вражаючий пакет. Це 2011 Shelby GT500 стане першим сучасним Shelby без урахування ПДВ ненажера газ, завдяки EPA-23 прогнозованого шосе галон і 15 MPG місто буде доставити. Це у порівнянні з 22 шосе і 14 MPG MPG міста на 2010 моделі.
5,4-літровий V-8 досягає 80 відсотків свого крутного моменту між 1750 і 6250 об / хв, що забезпечує машині високий рівень продуктивності відчувати. Велика дворядна інтеркулер для нагнітача система має 40 відсотків більше потужності охолодження, допомагаючи зробити владу більш послідовним у вищих умов навколишнього середовища.
Вигоди економії палива походять з нових 102-фунт легше алюмінієвого блоку двигуна, EPAS і докладні аеродинамічні зміни в нижній частині транспортного засобу.
Драматичний оновлення продуктивності
Новинки за 2011 SVT Performance Упаковка для ентузіастів, які хочуть ще більшої продуктивності зі своїх Shelby GT500 на іподромі готові динаміку водіння. Повна з новими Goodyear Eagle F1 SuperCar ® G: 2 шинами, що SVT інженери працювали безпосередньо з Goodyear розвиватися, автомобіль готовий до гонки. Шини для чудової тягове сухе і точне управління, в комплекті з роз-надихнув високопродуктивних протектора.
Додатковий пакет також пропонує унікальним дизайном, легкі колеса задньої осі вище співвідношення та жорсткі пружини, і він доступний як на кабріолет і купе. Дані показують, 2011 купе з СВТ продуктивності пакету складає 3,0 секунди швидше, ніж на колінах 2010 Shelby GT500 на 2,3 мил-трек випробувань.
Перенесено з 2010 року, 2011 Shelby GT500 особливостей AdvanceTrac ®, стабільність Форда управління системою з декількома варіантами для виконання. Калібрування системи в 2011 році Шелбі була однозначно підібрані для кожного транспортного засобу конфігурації (базовий або факультативних) для оптимізації продуктивності.
SVT працювала дуже важко зробити EPAS краще, ніж рік, що минає гідравлічною системою рульового керування. Додавання EPAS робить для драматичних внесок Shelby GT500 динаміки, підвищити крутний момент нарощування і дорожнього вважають, що забезпечує більш швидкий і точний кермо, активізації зусиль на треку або звивистій дорозі, і скоротити зусилля в країнах з низьким маневрах паркування .
Щілинні щити гальмівної пилу були додані для поліпшення охолодження гальм, навантаження і розвантаження, і нові вікна покращує педаль зчеплення і педаль зусилля ще більше. Знижено дорожній просвіт 11 мм спереду і 8 мм на задній забезпечує спортивне відносини і поліпшити обробку.
Подробнее двигунів звук, менш дорожнього шуму
На 2011 рік, Shelby GT500 також виграє від NVH (шуму, вібрації і жорсткості) поліпшень. Доріг загального шуму знижується на 20 відсотків у порівнянні з 2010 Шелбі. Дії, що вживаються для досягнення цієї мети поліпшення включають додаткові звуко-мертвотних матеріал по обидва боки від панелі приладів, додаткового звукопоглинання за салон панелей і задні арки коліс вкладиш для зниження шуму від гравію або мокрій поверхні - все в результаті чого водій почути більше вихлопних газів і двигунів звук і менш дорогого повітряного шуму.
Кабріолет Shelby GT500 модель відрізняється розширеною структурної жорсткості, з бічної жорсткості покращилася на 12 відсотків у порівнянні з моделлю 2010. V-дужка був підкріплений Додавання клинів. Середнє траверса також була застиглої, а передні Z-дужка була додана, що з'єднує початкову та середню освіту crossmembers. Стойка жорсткості піна була додана до збільшення жорсткості.
Структурних поліпшень у конвертованій SVT дали можливість бути більш спортивній формі в налагодженні шасі, без торгових комфорт. Разом з шасі і структурних поліпшень, в 2011 році модель також отримає стандартні 19-дюймові алюмінієві колеса.
"Одна з найбільших змін у цьому Шелбі є те, що кабріолет акти і відчуває себе купе", сказав Джамаль НатеесН, SVT головний інженер табличці. "Раніше вони були дуже різного характеру, а також кабріолета з великий крок у спортивності і точність обробки області, не завдаючи шкоди їзди".
GT500 отримує нові вихлопні на 2011 рік, з ревом ще більш агресивний звук, ніж 2010 моделей. 2,75-дюймових вихлопних газів з використанням абсолютно нових Тюнінг допомогли доставити додаткові 10 кінських сил.
Додаткова зручність змісту
Нове в 2011 році є факультативним скляним дахом, надаючи клієнтам з менш дорогим варіантом, ніж кабріолет і без шкоди для гнучкості купе, запас або клімат-контроль навколишнього середовища.
Спеціально сформульовані скло захищає інтер'єр матеріальну тканину від сонячної радіації і погіршенням знебарвлення за рахунок зниження коефіцієнта пропускання сонячного світла. Щоб поліпшити акустику та внутрішньої тиші, скло Особливості вінілового шару, що знижує рівень шуму, вібрації і жорсткості.
Інші нові технології зручності включають в себе:
• стандартні HID (ксенонових) фарах
• MyKey ™ програмованим основним засобом
• Комплексна корректіровщік дзеркало
• відкидний задній підголовник
"Дивіться ви прийняти GT500 на вулицях або повеселитися на трек" Капіто говорить: "Ця машина буде задовольняти найвибагливіші їздових ентузіастів".