Крекінг у попередньо напружених залізобетонних члени дуже критично, оскільки воно безпосередньо зачіпає не тільки працездатність, але й міцність попередньо напружених залізобетонних конструкцій. Проте, дані випробувань на розтріскування поведінки попередньо напружених залізобетонних конструкцій, особливо на мостах балка коробчатого перетину, дуже обмежений. Метою даного дослідження є вивчення поведінки і розтріскування тріщина шириною поперечно попередньо напружених залізобетонних палуби в коробці балку моста, які були часто прийнятий в загальноприйнята практика для проектування палуби плит в мостах балка коробчатого перетину. З цією метою повномасштабного сегменти балка коробчатого перетину були виготовлені і випробувані. Основним змінним тесту включає величину напруги і precompressive напружуємося стали відносини. Тріщина шириною в нижній поверхні плити палуби були виміряні автоматично відповідно до збільшення навантаженнях. Штами напружуємося ниток і nonprestressed арматурного прокату були також виявлені під час процесу завантаження. Облігація характеристик після напружених напружуємося пасма були визначені зі співвідношення між напружуємося стали штамів і nonprestressed зміцнення звичайних штамів барі на тих же умовах навантаження. Облігація ефективності напружуємося сталі, потім за результатами цих випробувань. Ефективною кола периметра кількох пасом в каналі, який пов'язаний з конкретними отримана і використана для визначення ширини тріщин.

Реалістичною формули для прогнозування тріщина шириною попередньо напружених залізобетонних плит палуби були отримані з точки зору ефективного комбінованого співвідношенні підкріплення і арматурного прокату стрес після декомпресії. Пропонується рівняння і тестові дані згоден дуже добре. Видно, однак, що існуючі тріщини шириною формули для загального вигину пучки показати великі відхилення від цих даних випробувань поле балки і безпосередньо не застосовні до початку плитами підлоги балки з-за різною геометрією. Пропонується рівняння може бути хорошою основою для реалістичного аналізу / проектування попередньо напружених залізобетонних конструкцій плити палуби.