Три зразка, що складається з монолітно-місце оболонка сталь (СНПЧ) колонки і вигнутою кришкою налаштований на форму Т-зв'язку були побудовані та випробувані згідно моделюється сейсмічних навантажень. Представляючи собою типовий конфігурації Бент мосту використовуються Аляски департаменту транспорту трьох зразках використовували стовпців оболонки товстої сталі конкретним і оцінку адекватності методу оновлення для безпосередньої реалізації на місцях. Кожен зразок були переобладнані в стовпці, нахилився шапку, і його зв'язки відповідно до діючих сейсмічними стандарти проектування. Ця стаття представляє розробка оновлення для поліпшення методу сейсмічної виконання типових схильності міст, побудований на Алясці, та ключові результати експерименту.
Ключові слова: створення дизайну; монолітно-снаряди місце стали; спільне зсуву дизайн; сейсмічних дизайн.
(ProQuest: ... позначає формулах опущені.)
ВСТУП
Попередні дослідження показали, що існуючі мости в штаті Аляска буде розвиватися небажані режими відмови при дії сейсмічних навантажень. Виявлені недоліки (Сильва та ін. 1999): 1) надмірна кількість стовпців поздовжньої стали досягати 10%, які були виявлені в існуючі колонки; 2) незадовільною пучком поздовжніх і поперечних стали приблизно на 50% були виявлені; 3) недостатня спільна зсуву стали для підтримки рівня основного розтягування з колонки непружного дії, і 4) заглиблення стали оболонок в спільному регіон продемонстрував викликати надмірне пошкодження кришки пучка при низькому рівні стовпців ротації. Через комбінований характер цих недоліків поточної мосту модифікованої практика не застосовується безпосередньо до модернізації існуючих мости, побудовані на Алясці. Як результат, існує необхідність у розробці процедури будівництво сейсмічної оновлення цих систем.